By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 22-Aug-2007 00:21 Email | Share | Bookmark

jeng..jeng..harus aku kena marah gi upload gambo depa ni...tapi takpe..kita layan je...



yg ni abang aku no 9..mcm biase le aku kan no 10...dgn wife dia...selain cikgi dia jadi potogaper..


yg ni plak kkk aku no 5..yg beso tu anok dia hok yg kecik tu anok aku le wey...mcm biase sama level keja ngan aku ...surirumah sepenuh masa...


anak sape ni yaa...alamak ayah mcm mat pet je...tulah mcm mana makan bnyk pun segala zat pegi kat ibu tau...ayah menten je...ibu..gluuppp...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net