By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 9-Nov-2007 00:01 Email | Share | Bookmark

 
 
PANTAI MORIB



- pagi call k/lah confirm ke idak nak gi ni..pasai dah janji ngan iman nak gi ..jomlah jln2 sempena
deepavali..hee..he..laaa ingat tak jadi..emmm..wokaylah..msk nasi lemak jelah....
- call k/idah..ada gi memana tak..jom ikut kami..ada nak gi sekolah ada kerja nak buat
skit..haa..pi sekolah dulu..buat apa2 yg patut nanti dlm kul 10 pg baliklah..setttt.....
- call bro ajis ni plak..datin balas sms..abg ko ni tgk mood..malas laa...penat laa...nantilah k/my
slow talk...wokey wa..jadi..tapi tade bwk pe2..bwk diri jee...

perancangan yg tak dijangka.......abis time cuti public camni le nak ajak..kang cuti hari minggu
tak dpt pegi..aku niaga..hari biase akukan suri..En.Syamsul plak keje...sume2 tu cikgu-cikgi
anytime bole pegi.... ayah jom cepat gi kedai nak beli ayam..lambat nanti tak sempat nak masak
plak...iman,walin tunggu kat rumah jap yee.. ibu nak pegi beli ayam...nanti jap lagi m/lah dtg nak gi
cebum-cebum...ok bu..bye..bye barang dah beli terus aku pencak silat kat dapur masak nasi
tomato,ayam masak merah dan acar timun/nenas...siap sebelum kul 10...kemaskan barang apa yg
patut nak bawa .. ooiii hek ellehh dia tak siap lagi..orang yg dok jauh dah sampai...wahai
cik mazlah...aku sensorang msk ni..hang ada maid bolehh lee....di kerahhh...(sbb akukan lum mandi)













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net