By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-Nov-2007 08:42 Email | Share | Bookmark

 
 
iman cabut gigi hari selasa yg lalu selepas balik dari sekolah..mula2 tu takut gak...ibu dia takut apa tau..takut tak terpegang...masa survey clinic ngan ayah,clinic dah tutup..sapa suruh gi malam kan..kan..soo pegi lah soknye..sampai kat clinic tanye doc. boleh spray tak..ooo kalau dah goyang spray tak pe..keras lagi kena inject la..apalagi..tanya iman ..iman boleh tak ni doc. nak cabut..iman berani yaa...mula2 geleng kepala..tak moo...bila ditanya bnykali..emmm..setujuuuu....

bile masuk bilik rawatan..iman trus duduk kat kerusi ...doc. suruh baring..dia baring...suruh ngangga
dia buat...bila dari doc. beri injection..2x sampai prosess cabut...selambanye dia...tadak nangis pun
ibu dia plak takut tiba2 dia bangun dan lari..sebenonye camera bwk..tapi malulah nak amik gambo iman tgh cabut gigi..malu ngan doc..he..hee....
bila dah sudah cabut dan dah bayar..wokay lagi dia ak nangis...tapi turun tangga sampai kat kaki lima kedai...uwaaarrghhh....dengan air lioq + darah dok leleh dia tahan ngan kapas tu..ok jom kita
gi jenjalan kat giant ibu nak beli barang dapor sekali ni...sampai kat kete..sampailah dalam giant..hok..hek..sakit...hok..hek..sakit...lama2 bila kat dlm giant..ok senyap...cehh...iman ni..depan doc.iman control abih...dah bagi icekim..wokay le tu......sampai rumah emm..memang takleh dok dendiam burr sana ...burr sini...
ni minggu ini nak cabut lagi 2 batang...so sume skali 4 batang..tapi mengenangkan minggu ni iman ada exam..tunggu abih la baru cabut..takot nanti dia tak moo gi sekolah..alasan sakit gigi....









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net