By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 11-Dec-2007 18:22 Email | Share | Bookmark

sabar menunggu
 
emak dan anak..







aku ikut kkk gi jamuan makan malam kat hotel crowne plaza KL...makan apa..chinesse food..
aku datang gi ofis kkk dari klang jam 10 pg sampai KL dlm 11 kot..naik teksi gi bangunan LTAT..sbb
kkk aku takleh amik dia tgh ada meeting..adushh..dah le jln sensorang nikan cuak sebenonya aku..
dah lama tak gi KL naik komuter..rasa mcm orang baru dtg dari kg je...hee..eee..kalau dulu2 apa yg nak ditakutkan..sekarang ni..mcm2 hal boleh jadi...lagi bila kkk aku suh naik teksi..aku boleh ckp kat dia..dibuatnye aku kena kidnap ke hape ke..mcmmana...eerrr...takut aku..tawakal aje masa tu bila nak naik...sampai kul 4 ptg barulah gi hotel..sbb kkk aku urussetia....sebenonya aku tak leh pegi..hanya suami isteri sahaja yg boleh..bila arwah suami kkk aku dah tak ade..pengantinye anak dia yg sulung..kebetulan suami kwn kkk aku malas nak pegi..soo maka aku le jd galasnye..bukan apa peneman kkk aku nak balik mlm nanti..maklumlah..org pompuan jln mlm bwk kete..takottt...
aku sakit jiwa tul udah le perut ni lapor...stat majlis kul 9 lbh..ni sume gara2 nunggu si najib/rosmah...
belum lagi sessi khutbah...sampai raja azura ckp..yg kat belakang tu makan kacang mcm makan nasi..emm tau tak pe..persembahan jamal abdilah ngan ahmad jais..kecik je org tua ni yee...

ada sessi nyanyi lagu besday utk sapa tau ..haa si akak pink tu le......kakitgn hotel ni alamak..baaaddd....lembab..dah kul 6 pun tak siap meja makan...sbb aku duk situ..tonton depa buat keje...yg kena marah..tengking...ehh aku terkejut gak ada pelayan tu rupanya mat bangla..sbb ketua dia panggil nama jahangir..dasyat yee..hotel pun pakai bangla....
jgn terkejut gambo aku tak ada..sbb aku tukang amik gambo..aku suh kkk ngan anak dia amik..adushhh..berapa kali bnyak pun goyang sesaja...last sekali aku amik sendiri..kah..kah..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net