By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 3-Jan-2008 08:52 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 
 
 
 
hari pertama iman di sekolah kebangsaan tmn sri andalas klang...iman memang tak punye masalah
happy je nak memulakan persekolahan...ibu je yg kelam kabut sikit maklumlah 1st day..

6:30 - kejutkan bangun pagi untuk sekolah agama untuk iman
tadika wat walin...
7:00 - sarapan pagi - ari ni ibu wat bubur nasi ngan telur hancur goreng...

7:30 - iman suh ayah hantar naik motor...weyyy tak boleh sok2 baru boleh...walin plak hok hek2
suh ayah hantar ...camna ni sume pakat nak naik motor..kebetulan hujan renyai turun
maka naiklah kete semuanye...ayah terpaksa masuk lewat sikit...
hantar iman dulu di sekolah agama Al-ainani tmn sri ( www.al-ainani.com)..
terus hantar kat kelas dia 1 abu bakar...bagilah singgit dibuatnye tgk kekawan beli sarapan
nanti terkulat2 iman tgk..

8:20 - pastu walin sibuk asik suh hantar dia..bila nak hantar adik..knape lambat sangat
hantar walin trus masuk sekolah ( Tadika Sri ikthiar tmn sri andalas ) tadak nangis2
relek je ...ibu n ayah trus balik...

10:30 - ambil iman dari sekolah agama...
balik rumah takleh tahan lapar la bu..hee...hee..ibu pun sama..dah bunyi je ni..
menu daging masak rempah nasi kandar...alaaa rempah peket maggi..kwang2..biasalah
nak cepatkan...sayur kacang goreng ikan bilis...kasi tumbuk tau...ummppphhh..
11:30 - ambil walin dari sekolah plak...
siap 2 suh iman mandi , kemas pakai baju..

12:30 - hantar iman sekolah kebangsaan plak..mak aii..parking tadak ni..uihh jenuh nak menapak
nasiblah iman lambat....

2:20 - baru sampai rumah,itupun walin asik cakap..lapar..lapar...singgah beli kopok lekor ngan
taufufa...nak beli metro..metro elek...hairan berita apa sampai 2 kedai pi habis...

wokaylah kita layan gambar iman.....

















Quote:
dila- ah haa...kita dok sini...

madiha - bukan tak nak hapdet..line tel..tak tahu apa masalahnye...tadak munyi...dah panggil TM
suh betulkan..nak tau apa dia yg rosak alamak malu je...wayer kat dlm soket putus..

cak - iman 1st day je tak nangis...hari ke2...hampeh ..dia komplen knape ibu tak tunggu kat
kantin..mak org lain ada je tunggu...stat ari tu..selama seminggu dia tak mau gi skolah..
paksa gak...pegi dia pegi tapi bila nak beratur stat peluk nangis..aduh bengang haku..
mcm2 ckp tak jln dia nangis tak kuat tapi airmata bnyk no tumpahnye...smpi kkk aku ckp
apa tau budak2 yg mak dia tunggu tu dia bodoh...tak jln lagi tu...yg heran tu hari pertama
sekolah dah boleh beli n/lemak sendiri..pening pale jap...masa tadika sikit pun tadak nangis
minggu ni ok dah..turunkan dkt gate..haajln le sendiri masuk...kalau tidak suh anto smpi
dlm....

kak mis - malulah sifu mis masuk rumah aku.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net