By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Feb-2008 14:17 Email | Share | Bookmark

hepi besday to iman dalili....






sumenye bidan terjun nak wat kek ni...maklumlah tiada kelengkapan yg cukup...
sibuk dia mintak wat hari jadi dia....
seminggu sebelum hari jadi dia, pegi sek.2 shah alam MC donald, ayah nak jumpa kawan,kami oder trus naik tingkat atas...elok je..kat bilik sebelah tgh wat besday paty...iman leka tgk org2,kawan sebaya dia..
ibu..ibu..nanti hari jadi kita wat kat sini yee...oooo nnoooo...ibu tadek duit...tu yg wat tu org bnyk duit..alaa kita nak mcm tu...tak bleh..tak bleh...ada maskot/badut...nanti uzma nangis kuat2..
sapa susah...sume org nanti dengo dia nangis..pati iman tak besh....( uzma sepupu dia memang
penakut yg amat, umor dah 8 thn...badan pun berganda beso dari iman...kalu pegi soping koleps
jgn ada badut jln2...abis sume org ..nanti dia nyorok belakang tak pun jerit2 takut sambil nangis...)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net