By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-May-2008 12:00 Email | Share | Bookmark

lama benor tak hapdet story mori kat sini...ghindu rasanye...maklum le sibuk yang amat ...
rasa2 ada lagi tak yg ingat kat aku ni..entah2 dah lupa kot..sapelah aku ni..

nak cerita tak best aarrghhh ..sbb tadek apa g nak distorikan...cuma adalah ni sikitt gambo yg di snap
beberapa hari yg lepas..kami bwk iman gi tgk rumah,jangkaan siap sepenuhnya bulan 8 ni..alaa rumah tecik je itu le yg mampu..memandangkan en. syamsul sorang je yg kerja..maklumlah akukan boss.. ..


perancangan nak masuk tu tunggu lorong tu adalah beberapa keluarga yg masuk,kalu idak aku takot
kena tinggal sensorang bila org gi sekolah/keje..


aku heran tul la knape pemaju suka no letak peti sampah beso2 kat tgh2..letak kat tepikan ke elok...



masih di daerah klang, dekat ngan tmpt keje en syamsul tak sampai 5 minit je,tapi nak anto iman sekolah
memang jauh skit...

iman nak masuk takleh..ibu pun takleh amik gambo sebelah dlm,sbb berkunci...frust iman..pehtu dia ajak
masuk rumah org lain..mana boleh sume rumah di kunci...
interest tuk rumah ni masa blom dpt kourkan EPF hampir Rm 900, terkedu gak kitaorang..nak tau kami dapat kurangkan jd rm 25 hinggit je...sbb kami wat surat rayuan..kami berpendapat kalau org jenis ada
duit mesti terus bayor je..kesimpulannye...tirulah stail kami.. ..ni dgn IOI tau dgn company lain try le dulu...apa2 pun allah permudahkan laluan kami..maklumlah nak dpt rumah ni kena tunggu nama en. syamsul clear dari bank2.. ..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net