By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 7-May-2008 09:15 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 


gambor yg dah lama terperok..ni masa kat euromoda, SACC shah alam...yg belakang tu UDA walin...




beli baju ni pun kat tmpt 2nd tu..bajunye masih elok lagi..baru dlm 2/3 kali pakai..cotton rege 8 hinggit
tp oleh kerana aku pelanggan ttp.. dptlah diskaun skit..balik rumah aku selongkar lemari besi
mana aku punye barang2 kraftgn dulu..gali punye gali jumpalah..
yg jd masalah tak tahu nak letak apa dan camne..puas dok letak ..alih..letak..alih..last sekali
bukak butang yg sedia ada ganti ngan butang fancy skit..ini barang sume abis kat baju anak ada,yg bestnye kat baju gaun/skert2lah..beli murah2 pastu letak bunga/butang ni jadilah termahal sekali..

sume barang ni import punye ..dah dekat 10 tawon kot,mase sibuk niage kat Kota Francias..ehh betul ke aku eja ni..skang org panggil Alam sentral..setahun je berniaga.tmpt tak strategik..gulung rokok le...
barang ni memang ada kat kedai jahit/barang2 kawin tp tak sama..reben ni brand offray yg kat kedai tu cikia punye..nak tahu kalau tampal kat baju gerenti berbulu punye..habis reben dok terluar segala urat2nye..yg hok ori ni insyaallah tahan lasak dan sesuai letak/tampal kat baju..baju preggy aku tu dua kali ngandung masuk mesin basuh..relekk je..dan harga pun berganda sbb tu lah...
yg bunga rose harga tolak sebijik 60 sen..yg mcm carnation lak rm 1.20...dan butang tu 30 sen
kosong kalau nak kaler kena diey sendiri...kalu 2 pc jd 60 lah...skang aku tak tau kedai tu wujud lagi ke idak..kat PJ - SS2...kedai dia sume ada barang2 english kraf...ingat tak syarikat kraf nama decor ribbon
kat shah alam..ambik kat sinilah diaorg..


nanti ada senang aku tepek gambo letak kat sini mana stok baju budak2 ni yg jadi mangsa...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net