By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 12-May-2008 02:03 Email | Share | Bookmark

 
hadiah hari ibu.....



ayah blanje gi nengok wayang kat Bukit Tinggi...kelakor betullah hari tu.....dah tua2 ghini sbb buat pertama kali gi nengok wayang selepas lebih 10 thn kawin...mana idaknya boleh dok tawaf kat dlm panggung tu dok nak mencari no kosi..sampai 2 kali stesen kosi aku stop..sbbnye malu ooo...tercari2 no. kosi..aku suh en. syamsul gi cari sendiri..khehh..he..hee..dah dpt panggil aku...sure org mesti ckp tak pernah masuk punyeee...dulu2kan panggungnya lain skang lain cik yaahhh ooooii..lenkali pegi boleh dah..dia sendiri ckp pilih seat atas ( couple )sbb takmoo seat bawah nanti donggak..tapi payah betul masa tu nak jumpa,betul2 satu round..eshh..esh...bila ku ingat kembali...mcm dak sekolah pertama kali ajak awek dating...balik rumah barulah lepaskan ketawa ...

pergi berdua...beg tgn tak bawak..ada gak family lain bwk...cinaa...alamakkk aku cukup bengang kalo org dok sebelah makan mengeluarkan bunyi...( mkn popcorn )..dari romantik jadi menyampah tull... malu ooo...org pompuan lak tu...dari duduk mcm dlm bas dah separuh cite jadi tiang balak..korang faham sendirilah...akor2 dah naik sbb tanah tak cukup....tgk cam aku releks je...


hadiah pra hari ibu dari ayah....




yang ni baru betull....terima kasih ayah...muaahhhhh...
ni sebenornya mengantikan h/p aku yg dok dah ghosak tu..tak tahu nape majuk kot...takleh masuk...
yg lama LG 1150...ayah tolong ganti dgn ini...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net