By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 4-Jun-2008 23:45 Email | Share | Bookmark

Cuti sekolah daa.......



jumaat mlm minggu lepas kami bertolak balik kg kat pagoh , muar...
dah lama tak balik kg kan..kan.. rindu rasanye kat mak haku....macam biase lah..aktiviti balik kg ni musti gi kenduri kawin kan...hari sabtu kami pergi kat pekan pagoh rumah saudara...tapi gambo pantin kat hp..aku masih tak reti nak upload lagi, tulah lupa punye pasal ..sampai camera tertinggal
nak bawak....
sampai kat rumah ..rasa cam lapar le plak...emm..nak wat pe ye..ah..ha...kita gorang satay landaklah
so kita tenok je ye...jgn telan ayor liuq lelama nanti sakit tekak ...




hari ahad pun sama gi bandar muor kat area tmn sri temenggung kalau tak silap,sedara gak wat kerja kawin ni.2 hari berturut2 tak msk tghari kat rumah mak...mlm baru masak...yg ni gambo pantin kat muor...


cuba tgk dahi walin...lebam..ntah mana yg dia sondol ..



balik dari rumah kenduri sume dok pakat nak singgah kat kedai seringgit...turun je dari heli...maka
anak2 sakan berebut nak dpt barang masing2...sbb depa ni dah 2/3 kali pegi..setiap kali pegi tahu jelah berbeg2 bwk balik..mentang2lah sume barang sehinggit...tapi mintak maaf le gambo tak sempat ambil sume dok pakat takleh tahan lagi..bila dah depan mata..
sebelum sampai rumah ajak en. syamsul gi tgk kebun jap..jln2 cuci mata jap...kebun sawit sambil tu dok tanam serai, cili api dan keledek...yg dpt amik gambor pokok serai je yg lain2 tu nampak pokoknye.. , maklumlah tak turun dari heli..kang kalau turun berterabor depa ni..abis tanaman
dilanggornye...dlm 10 min trus blah gi kat kebun lagi satu...



hari isnin urusan sri paduka baginda aku ngan en.syamsul..anak2 sume tinggal pagi bertolak
ke Batu Pahat..cari barang2 keperluan perniagaan daaa... lepas beli barang terus balik rumah sempat beli ayor durian belanda dan pau je..itupun kat tepi jln..nak jln2 takleh sbb barang penuh
satu heli kang parking tak pasal2 ada lak kena pecah....
nak jln2 bwk anak2 takleh lah....sbb cuaca tak mengizinkan..ptg je ujan..baju pun payah nak kering...

hari selasa pi isi mnyk heli sambil nak beli top up..isilah kat petronas...haku msk dlm beli top up tak bnyk rm 10 je...tak reload time tu, bwk balik rumah...dlm sejam dah sampai rumah barulah igt nak top up
sekali tekan2 no..maaf no tidak sah lagi..awat jadi lagu ni...en. syamsul tolongleh haku ni...
apa yg tak kena ni...bila dah sampai lebih dekat 6 x aku tekan no...trus takleh wat lagi...maaf permintaan anda melebih had...en.syamsul tolong call kan helpline ..cing cong cing cong...no ni dah digunakan semalam 2hb jun jam 22.45 mlm ( 10.45 mlm )..aiiykkk...menipu haku yee...jom ayah kita serang budak
ni..apa ingat flat heli no KL konon2 org takleh patah baliklah ni...
masuk je kat kaunter...dik tadi akak beli takleh masuk no. nye..camna ni...sebelah haku ada org ( kkk ngan anak2 ) tgh nak membayar..dia ambil resit tu bagi yg lain..diam..kalau ko jawab mcm2 memang aku serang..ni yg baru kak...dpt je aku trus try top up kat situ..tgk 2 kali tekan no. takleh gak...ni mesti hp aku dah terblok ni..aku tak puashati panggil en.syamsul kat heli mai lah sini..bila stat en.syamsul kour kan suara..nak berniaga jgnlah nak menipu org..kecut gak budak tu..kkk yg sebelah tadi ckp apa tau..kuat2 plak tu...top up cam ni bukan boleh percaya..dah diambilnye no. tu..beli yg biase jek...gores...
datanglah minah suku sakat lagi sorang..kenapa2 tanya kat kwn dia..laki aku suh dia masukkan no. tu
budak tu tekan2 tak moo gak..kak hp akak dah blok takleh...dah bak balik duit aku...lain kali jgn menyusahkan org ..jgn jual yg dah digunakan...benggang betul haku...sebelum tu kkk yg bersuara tadi
mase dia buka pintu nak kuor dia ckp kuat gak...mintak je duit balik dik....


suasana jem kat plaza tol sg besi walaupun touch & go tetap jem gak..aku suh depa sediakan roti je..
ghuper nye sesak org isi minyak..mlm tu kebetulan tank heli nak abis sebelum balik klang isi kat kesas
nasib baik tak tunggu lama itupun yg ke 3 ..yg depan2 tu just pakai kad takle nunggu lama..




Quote:
roszan -
saya naik ngan kkk , so anto dia dulu kat bandar kinrara ..tu yg ikut sg besi kalo tak ikut dengkil lg dkt..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net