By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 23-Jun-2008 06:07 Email | Share | Bookmark

 
entry hari ini....






20.06.2008 / jumaat / 5:15 ptg

di kawasan - seksyen 11 shah alam....
waktu accident - 8.30 > 9.00 pg - jumaat
kenderaan - motor ngan lori...
kecedereaan - patah kaki , dahi berjahit dan dada sedikit darah beku di otak ( itu yg ckp yg bukan2)


sedang wa syiok nengok cite cina di 8TV...kring..kring...talipon berbunyi ( ikut lagu versi katun wonderpets )...ellooo...mak wa, noni ni..tadi polis dtg ghumah bagitahu...izam accident..kritikal skang kat ICU hospital..apaaaa....haa okay...bla..bla...jap lg dtg amik...
mula la aku ligat kepala pusing memikirkan ...call en syamsul..call kak lah...call ajis...
ok roger n out...on the way...
amik uda kat rumah trus gi sepital...dah kat wad 3B...trus pegi..
dia masih tidak sedarkan diri lagi...cakap ada yg betul ada yg tak betul...masih cerita hal kerja dia..
-kete pakcik tak cukup air ni....
-tayar rm 6.00....
-pukul berapa ni dah lambat nak gi keje ni...
-kejap2 dia nak bukak oksigen...tidur ..lagi 5 min bgn semula nak bukak balik oksigen...sakit la ..ketat la.. macam2...pukul 8.30 balik rumah...tinggallah abg jaga sbb mlm tu nak operate...
gedebak gedebuk kul 1 gak operatenya..masuk besi tang kaki..
mak dia ngan abgnya sampai dari johor 6 pg trus ke sepital..
eosknye plak waktu melawat kul 12.30 tgh kami pergi lagi ngan kak lah..bergilir2 masuk
sbb dia dah di ICU di tingkat 5...masuk tgk dia tidur...pastu dia terjaga...mcm biasa
kenapa kaki ni sakit sgt..keras semcm aje..tgk ni..sambil dia singkap kain cadar..
dia tanye aku knape ngan dia..ni kena mase balik ke pergi ni...masa nak gi kerja...bila..lepas
sarapan..sarapan kat rumah ke..tak kedai...eh org mana ada sarapan kat kedai , kat rumahlah..
ahrrghhh...kepala aku naik pusing melayan dia...dah2 pejamkan mata tu.. ..ni ofis mane ni..

esoknye ahad pergi tgk lagi selepas balik dari berniaga...uhhh ramainya...org...sume ada..
yg tak tahan tu disakat layan dia...cerita 2 sebelum bukan selepas...jadi memang dia tak ok lagi..
kejap ok..kejap lagi cakap lain...dia marah ooo bila amik gambor...aku ckp ..biorlah nampak seksi sikit... ..pastu tidur...bgn semula ckp nak baliklah boringlah...

inilah orgnye....






ni pakai hphone aje..selepas dibedah ..masa kat ICU tingkat 5 takleh bawa hphone kena off..jd
tadek gambor yg penuh ngan wayar berselirat...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net