By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 16-Jul-2008 01:34 Email | Share | Bookmark

makan dah tak toleh2 belakang lagi
kete tu abis bateri tu pasal takleh dikeluarkan..
kkk no 5 & suami dan abg no 3...
anak2 buahku...
ibu-ibu , bapak-bapak , anak2 sumenye ada di sini....yuk makan...

hari sabtu 12/7/2008
menu : satay ,sotong/udang ball, ikan pari , kerang, sotong...
tembikai , kekacang , nasi goreng kg , bubur putih bubur merah..dan rambutan..


sesi makan2 dah nak abis baru teringat nak ambil gambor, sibuk menelan ajo...sampai lupa nak snap..
malaslah nak cite panjang layan gambor jelah...skang kat luar tgh hujan renyai...tido sedap ni..

anak buah aku punye anak,cucu kkk no 5 aku dan merangkap cucu aku gak...kira2 ni cucu yg ke 14 paling kecit..ada lagi tu bakal menyusul lagi 2 org...
mohd luqman Danish[/color]





jejaka idaman malaya...anak abg li



penat giler laki aku ngipas







abang kepada danish - mohd luqman hairi...


kita berhibur lak dgn cik WALIN SAFI



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net