By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 28-Jul-2008 00:34 Email | Share | Bookmark

jalan-jalan cari pasal PENANG - 20/07/08 - ahad





pukul 5 pagi bangun siap sume solat terus bergerak dlm kul 7 pagi dari Bagan Lalang ke Klang,
baru gerak dlm 300 m aduhhh..terlupa lak pencuci muka tertinggal..aduh ayah patah balik jap...en.syamsul ...mana leh tinggal baru 2 kali pakai tu...sampai klang terus beli sapan
nasi lemak ,sampai rumah dlm kul 8.45 pagi trus mcm cali caplen haku siap2 , nasib baik dah kemas baju masuk dlm satu bag lagi..kul 10 gerak rumah UDA..itu gini begitu begini gedebak gedebuk kul
11:00 baru bertolak masuk Highway ikut damansara...sampai kat tol kota damansara isi mnyk kete,
dan mcm biasa iman tak sah kalo dah nampak signboard Dunkin donut ..apa lagi pow le..




kat mane pun aku tak tau..minum/makan eskem...bla..bla...


di hentian sg perak,..dasat tul ade escalator ...tmpt yg menarik..


pantang jumpa tmpt main...


padehal ada bawak bekal nasi...tapi tingin nak makan kat sini...emmm bantai sajelah..
nanti dah sampai hotel baru makan bekal lak..


yg ni anak sulung haku...


meneruskan perjalanan selepas isi perot..dan tukor driver...




tgk gelagat walin nak naik tali ni...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net