By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 17-Sep-2008 06:11 Email | Share | Bookmark

 
tinggal separuh dah iman belasah..
 
 
adoiii..dah taip banyak2 hilang plak dia..tensen betul haku..

ni nak ngemas rumah yg dah bersawang si meen kata...meen yee bukan aku...yelah raya dah nak dekat nanti tak sempat nak solek rumah ni...langsir nak tukor ke..idak payoh le..

dah hampir seminggu lebih aku dah tak niaga kat Anggerik Mall Shah Alam...
giler ape dia orang ni suh balik sampai kul 3 pagi..patut2 le..dah la bulan pose, dan yg utama sekali
org pun tak ramai yg tahu wujudnye tempat cam ghitu..aku takat tahan sampai kul 12..1.. je...balik
ambil anak2 kat rumah kkk aku..seminggu sebelum tu depa 2 org tu ngikut gi niaga..aku takleh tahan
ooo..udah le memalam hari..budak ni bukan tahu ddk diam..burrr sana....burrr sini...kang tak pasal2
ada plak kena hangkut dik org....
aku pun ada kasihan sama itu en. syamsul..esok moning2 mau kereja lagi, aku oklah takpe..boleh amik masa curi tidok..soknye.. ..waktu sahur kami pun kul 2 pg..sbb takmoo bgn lagi kul 5..nanti
aku jugak yg sakit kepala...bgn tidor..bgn tidor...haiyaaa wa pening nanti loo...
sbb utama anak akulah..aku tak larat nak ngejutkan waktu pagi pergi sekolah..kalo kat rumah gerenti tidor awal..senang bangun..ni ntah kul berapa tidor..tu yg payoh nak kejutkan..
alahaii bnyk lak citenye...oleh kerana dah tak niaga aku pun mulalah pencak silat ,...lelong..lelong..
biskut raya..sapa mau...lelong..lelong..





10:25 mlm - 18/09/2008

kebetulan tgh mengedit benda ni..laki aku balik dari Alam Sentral..beli benda alah ni...abis yg lama
tu screen dah tak elok lagi...+ memang nak beli pon...
bolehlah lepas ni kita rasmikan...






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net