By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 24-Sep-2008 06:29 Email | Share | Bookmark

cornflakes madu
green princess
tat world

ni entry last sebelum raya kot ..agaknyalah..nak tayang skit lagi sikut raya....huahh..huahh...



kempleks yg dah tinggei suku...tadak ltk kekacang..kosong sajek..



adunan green princess..tapi.. .



yg ini sikut tat laa.... sbb tak moo.. inti nanti garing tu yg kena sembunyi...

ni nak tayang baju baru lepas teman jahit manik...sebelum pose lg dah jahit tp...dah pose jd malas lak..tang leher tu teman jahit ringkas...dah tak tersudah...



- tgk le butang pon lum beli lagik...span baju lagi le lum jahittt...
- kain : sponsor by Pn Fatimah Hj Salleh...
- jahit : Pn Fatimah Hj Salleh...
- manik : aku lee.....sendiri nak cantik sendiri jahit tauuu...



- kain : belik sendiri...
- jahit : Pn Hasmah Hj Salleh
- manik : pun sendiri la beb....



- kain : mcm biasa, gatal tgn kuor duit beli kat carboot sale...
- jahit : Pn Fatimah Hj Salleh
- manik : sendiri bikin daa....



- kain : sendiri beli..
- jahit : Pn Hasmah Hj Salleh
- manik : ehem..ehem..aku le...

korang sume jgn jeles aku punye baju raya kali ni..maklum le..
baju2 iman ngan walin after raya le amik..tak dan nak snap lagik..

dikesempatan ini..saya sekeluarga ingin menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf dari teman2
yg mengenali saya dan juga buat pengunjung2 senyap.....( ada ke..ramai !!!!!!!!)
mane le tau ada salah ckp ke , gurau yg lelebih ke..kira halal le tu....

ni aku nak letak kad raya yg teman2 bagi kat gue...



from cendawanliar.fotopages.com



from jasmeen.fotopages.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net