By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 16-Oct-2008 00:20 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 
 
 
 
hari ahad 12/ 10 / 2008
waktu - 8.30 mlm
tempat - Pizza Hut Giant Bukit Tinggi Klang je...



( meen..aku dah kotakan janji aku..yg cakap ada bukti..khah..khah..)


seperti mana yg ayah dah janji nak celebrate hari jadi ibu...
ayah belanja ibu makan ngan anak2 kat Pizza Hut..
ibu nak ha..ha..hadiah...tak kira...nak jugak...
ayah kate mane satu nak ni..aircon nak..dapur nak...
adushhh...wokaylah..wokaylah...belanja makan
je..kedekottt punye ayah...

aku hajat nak makan kat bukit kemuning tomyam..nak makan ikan siakappp...iman lak ajak
Pizza Hut....adik nak MC D....ayah ckp hari ni dia tadek selera nak makan ikan...adoiii..kalah aku
lagi...adik jerit2 nak pi MC D...siap gaduh lagi dgn iman dlm kete ODW gi PHut....

dalam kul 9 lebih balik rumah dah tak larat ...siang gi raya 5/6 buah rumah termasuk gi meminang...
mcm biasa tak masak tu pasal le kluo cari makan lak..

situasi dah sampai kat rumah
ibu = dah..dah..tidor..nanti susah nak bangun pagi...nanti cakap tak cukup tidor la...
walin = sapa suh pegi pizza hut memalam...
ibu = adoiii...ayahhh..ibu kena tembak ngan walin ni...

ini aje gambor kami .....

tema pakaian kami malam tu sume dok pakai warne cekelattt...

















iman amik gambor, dah snap ..tgk ..hek elehh budak kecit ni interfem plakk...







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net