By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 22-Oct-2008 07:03 Email | Share | Bookmark

 


masih di mood raya lagi....

hari jumaat malam sabtu 17/10/2008 di bukit jelutong shah alam..

kita tgk je apa gambor yg ada ni..



gambor atas ni anak buah ngan suaminye...erkk..mane lagik 10 org anak ni...



kualiti gambor kureng memuaskan sbb si mazrina ni...tgn dia ada gigil skitt.. ni aksi 3 beranak..



yg ni plak anak buah gak..sorang ustazah ( dpn ) kat belakang tu enginer..both of them
still single...



yg tgk majuk..baru nak snap dia dah gerak..anak abg aku..



yg atas ni sume bapak org laki org...ada mcm org lom kawin tak..
dari kiri tgh makan tu abg sulung ,kedudukan lam keluarga no 4..yg tgh tu pak we aku...tepi
sekali baju merah tu abg aku no 4 kedudukan lam keluarga no 9...atas aku le...



yg gelak totop tu akak aku no 4..kedudukan lam kelurga no 5...yg belakang tu isteri solehah
abg aku no 4 tadi...



ha...yg lelaki tu anak pompuan ni...akak aku yg sulung...no 1....ni makang2 kat rumah dialah ni...



yg 2 budak pompuan ni anak tuan rumah..22 tu pandai ckp france..ate ikut mak gi kerja kat france
setahun yg lalu..skang ni dah sekolah balik kat sini dah...



yg ni anak dara abg aku( no 1 )..baru abis PMR..



ni akak aku no 3..kedudukan pon no 3...sebelah lak anak abg aku no 1..anak no 4...baru abis
UPSR...emcem bangett...



ni akak aku no 5..kedudukan lam keluarga no 6...


ni je dpt snap ..biskut raya....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net