By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-Jan-2009 16:11 Email | Share | Bookmark

cek dulu..kat mane..
oppsss amik gambor sat..
close-up skit


lepas balik dari kursus kraf aritu ajak Iman gi klinik, nak cabut gigi taring dia yg dah tumbuh tuh..
gigi yg asal elok je lagi tak goyang2..tapi tulah pasal dah tumbuh kat belakang..nanti dah tua tak cantik plak..
beriya2 aku ajak pegi, tak mau jugak..janji pas cabut blikan slupi - 7/11..tak jln..ajak gi giant pon sama, mcm2 yg dia mintak..aku ajak cabut dulu barulah boleh jln2 ke...taakkkk...pandai dia
ade ke dia ajak pegi giant dulu, baru cabut gigi...ermmm haku dah masak sgt..pusing dia..
dah pujuk2 mengalah akhirnye dia..
sampai kat klinik..alamak ada org plak..jadi kena tunggu dekat 1/2 jam lagi..Iman yg memula tadi dah OK..jadi tak ok...ibu taknak lahh..weiiyyy dah sampai ko kata taknak..jap je lagi nih..
pas org kat dlm tu keluar..turn Iman lak masuk..
sekali dia baring ..boleh dia tutup mulut..cakap taknak..taknak...
hangin le dah satu badan haku..pujuk2..jap dok. nak tgk je..gigi yg mana satu..( tu yg dpt amik gambor
kalo idak mane dapat cam gitu.)
sekali dia meronta2..makkk aii kerasnye budak nih..bayangkan 3 org dok pulun dia pon masih tak leh diam lagi..yg kelakornye..aku hempap atas badan dia..bu..bu..nanti2 kita punye tgn nih sakitt...jap la..
aku pon lepaskan la..sekali dia bangun pegi pintu..cizzz tipu ye..kali ni tak leh jadi..
noo ( anak buah ) pegang kaki dia...( pada mulanye nak suh noo amik gambor dia tgh meronta2 tu...
tak jadi terus sbb aku sorg pon tak terpegang..tu yg sekali lagi aku hempap dia..betul2 sesak nafas dia
aku buat..geram betul..jadi gambor video tak dan ambik..Walin plak nak uwekkk..uwekk..plak
nengok darah dari mulut kkk dia..
sekali cabut 2 gigi... kena injet dulu...sekali dia nampak playar dok..makkkk...lagi dia nak bangun...
bila dah cabut tu..aku tanye le..haa...sakit lagi tak..geleng pale dia..
dah bayor..sibuk dia hek..hekk...nak slurpi 7/11...nantilah kat giant baru beli...ehh tak nak gak
nak beli kat situ jugak..
sampai kat giant pandai dia ..pau lagi aiskrim..cerdik..cerdikk...aku memang takleh tahan ngan dia bab KEDAI...bangkrap...










nih lepas cabut...marah dia aku amik gambor nih..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net