By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 14-Jan-2009 15:21 Email | Share | Bookmark

 



ohhh..ma diha .. aku nak update le ni..
tapi malas punye pasal la...jadi mcm nih..

ari smlm bila tgk org punye carrot cake..tekak aku dah tertelan2 air lioq..pikir punye pikir ...jadi le pagi mengadun....sekali ada le bahan yg tak cukup..tapi aku belasah je..janji sampai kat tekak aku..
tapi tak jadi sebuku kek..jadi cupcake daa...arghhh belasah jelah..apa yg jadi..
kek ni aku main koyak je tadek nak potong2 cantik pon..ganas weyy..





oh ya..ni nak selit skit cite tangga..sbb ada org tanya tangga tuk apa...

tangga ni wat tuk naik ke loteng atau ke bilik anak2 ku yg 2 org tu..bilik depa kat atas..
bhgn bawah lak tuk letak buku2an..PC...
bilik lagi satu jadi stor barang jualan ..tu yg kena wat loteng gak..tak ckp space..rumah kecikkk bangettt...




dan aku selit le lagi skit gambor pecah dinding dapor ari sabtu lepas...
masa nak tangkap gambor ni..itu flash sudah kuor cahaya..sekali FIL terkojot nko..
sib baik tak kena sumpah... ..sbb wayar letrik tuk plug tu tak off lagik.ada kat situ gak...
dah siap separuh ketuk..aku pi la tolong skop batu tu masuk kat dlm kete sorong..ada la 10 kali
sorong ke luar letak lam parit kecik ngan tanah porch tu..nanti nak simen gak..yg besor tu hangkut buang kat tmpt lain..syhhhh..pelan2 nanti MPK tau...
sekali pinggang aku rasa nak tercabut daa..ngan urat2 kentut pon tertolak2...
dah lah..tlg skit je..tak larat..





Quote:
ZAI - entah bila siapnye ..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net