By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 22-Jan-2009 01:43 Email | Share | Bookmark



yg nih masak bila ntah..wa tak igt la...ni wat ptg ..tinggei ber2 ngan walin..dik jom makan...



lauk nih masak minggu lepas
tapi baru masuk list...
import dari kg..nunnnnn johor sana...




haaa..hok yang nih..dulu masa kecik2 mak haku siap jual lagi benda ni..kalo dulu pesen yg lubang
5 tu..setiap kali raya je..ramailah yg oder termasuk anak2...tapi yg pasti goreng2 masuk mulut
tgh panas2 tuh...perghhh...jgn telan ayor liur tau ma diha...jasmeen...korang kalo nak pi pasor mlm
cari sundirik...ha..ha...
aku tolong mak aku lagi..dok buat lubang telinga kuih ni..dulu rege sekeping besor tuh seposen..
sekang hok yg kecik mcm ni dah seposen...telannnn je...kuih ni..
yg tak tahan tuh...mase goreng..api panas la wey...dedulu mak tak goreng guna dapor gas ..
kayu lagi..agak2 korang lagi sedapkan..skang mak aku tu tak larat dah..dia bancuh ..cucu2nye lam rumah tolong...sorg pon takleh chelen rasanye...sume org nak cuba tak tak jadik gak..
haku..cam biasaklah...kat stadium tu ada... ...

dahlah..penat nak taip..
ma diha ni aku dah hapdet..sok2 dtg lagi jgn nyesal tau..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net