By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 26-Feb-2009 01:26 Email | Share | Bookmark

 
 
nilah antara gambor yg berbaki dari gambor majlis bertunang..yan dan aiza tempohari..ye ker
dah nak dekat sebulan..gambor yg lain2 tu ada di http://jebuk711.fotopages.com..
maklomlah camera aku ni biasa punyer je..lom lagi mampu nak pakai yg baguih skit...
yg ada ni ha pon oklah..aku malas nak copy jebuk punyer gambor sbb sz dia besor..dan yg pasti aku malas nak edit sz...

ni tgh siap2 nak masuk keter nak bertolak le plak..sume sekali adalah 4 buah keter...


haa..yg mane isteri jebuk ???..hok nilah..bj pink..yg tudung oren tu..anak dara dia hok
yg besor sekali...hai Marsha Karmila..


nih lah aksi anak2 yg gi minang arituh..igt depa nih boleh duk simpuh gitu..hampehhh..dah mcm dlm umah depa je..ada la dlm 10 min masa sampai duduk..pastu berkeliaran luor rumah...org tua kat dlm
tgh diskusss....ni kat depan kedai kraftgn perkahwinan...dgn slogan KAMI TAK MAU BARANG
KAMI MAU UWANG..khahahkhkhakha


yg ni plak gelagat tahan tiang angin tuh dah nak tumbang.. tp tak tumbang2 gak..ngapainn..



lepas gi minang kami sume dok pakat la gi masuk syurga membeli belah di Nilai 3...sebelah je..tak sampai 5 KM..
saje wat lepas2 geram skit...tgk dulu apa yg ada..dlm tadek duit tu terbang gak beli set cadar bebudak nih..mane leh tahan nengok tp tak hulor kat kedai kan..

hohohoho yg ni very2 xlusif...kat jebuk pon tadek...




>>>> Drama > episod - 1 - sehari punyer ceriter ....

hari senin lepas 23hb yer..
pagi tu lepas balik dr ambil walin sekolah..panggil iman nak potong rambut dia..
tgh sedap2 aku ketung rambut iman..walin plak tgh main gunting sekolah iman..
dah ckp ..jgn main kang luka..
dah sudah potong rambut..soh iman mandi..masa tu la baru pasan...bila suh walin mandi
knaper tgn adik bertisu2 tuh.. ..nampaklah kat tisu darah skit..
haaa ni mesti dah aksiden..sapa suh main gunting..ibukan dah ckppp...
dia diam..dgn tisu berselitip nyer..sendiri buat la tuh..

>>> Drama > episod - 2

masa nak antor iman gi sekolah rendah..depa berdua nih berebut nak bukak gate..
haaaa apalagi sapa yg kena kalo tak bukan walin..lagi sekali kena tgn yg sama..td kena gunting
jari manis..nih tersepit gate kat ibu jari...aku nak tgk tak di bagi...ckp nanti ibu picit..hahahahahah..
jadi petang tu dia pon bungkuslah lagi jari2 dia....keje dok main tisu je..

>>> Drama > episod - 3

haaaa.. yg nih betul2 bagi aku naik hangin satu badan...ptg tuh sambil sembang ngan darling aku tuh
sambil tgk SPA Q..tahu2 jek..iman jerit2 kat walin..sapa suh tarik..sapa suh tarik..kan dah kena..nko ni
ntah aper2 lagilah...dah takut kang kena marah...
aku sepantas kilat pegi dapor..tgk walin dah pegang baju tidor tarik kedepan..satu badan dah basah bhgn depannyer..terus aku cabut baju dia..aku heret gi bilik air..aku jirus tang dada dia adalah dkt 30 X
maunyer tak..kena air panas..yg samsol bising kat iman tanyer kenapa..iman aper le lagi bagi statement
kat ayahh..

dah lap badan dia...aku suh baring...diam si walin matikan diri..tp tak nangis..kang kalo nangis..lagi kena
tambah plak..
aku amik colgate..setgh tiub benda alah tu aku tepek atas seluruh dada dan perut..
sambil sapu tuh barulah aku tarik napasss dlm lumpur...
alhamdulilah nasib baik tak aper2...cuma nampaklah kesan hitam tuh..cuma mungkin dia cepat tarik baju dia kedepan tu yg membantu ..kalo tak lagi lecur la..

aku baru masak air panas tu tak sampai 1 jam pon..bayangkanlah panas nyer..
iman balik sekolah ,lepas mandi ,dia sendiri nak bancuh milo..selama nih bancuh sendiri ok..
masa dia dah tuang air panas tuh..nak masukkan milo 3 in 1..si walin nih pi tarik gelas nak tgk..
masa tuh la iman jerit jgn panas..bila walin dah tersentuh panas..mug tu pon bergoncang la..
tersimbah kat dia....

benda nih mengingatkan aku pada iman jatuh motor pon dibulan yg sama....lebih kurang seminggu lepas
hari jadi dia....dah tak cantik muka tuh ada kesan parut..dan bulu kening tu langsung tak tumbuh2..

MACAM -MACAM HAL LA......ANAK-ANAK...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net