By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 13-Jun-2009 21:24 Email | Share | Bookmark

 
menu wajib walin...
 
errkk..kenyang aku..
 
salam sume orang...

ok nih gambor sambungan n3 yg dibawah...
lepas kami beriadah..
mlmnyer plak kami suh ayah banjer..sbb ari tu besday dia..sesekali....yer ker sesekali...
tiap hari minggu mkn kedai...tp hari tuh spesel kes la...sbb ayahnyer tak gi bengkel..
kalo idak abis mkn mlm jer...brooommm gi kedai wat kejer..setiap hari setiap minggu..
jgn harap la ayah lekat kat rumah...tu yg aku kejer ngadap tenet...
aku kesepian....hihihihi...
nak dating pon ssh tau..

nak jadi citer..aku yg ajak mkn kat sini..kat bayu perdana..simpang 4..ada caltex..simpang giant..
sekolah teknik klang...
sbb ada sotong kangkung..iman suka..penangan pertama kali dia mkn kat penang aritu...
tu yg aku pakat ngan ayah gi sini...
kedudukan tmpt mkn bebudak nih yg pilih..dah depa yg menonong jln dpn dulu...
dicarinyer tmpt org dating...ada la tertonggok kat atas meja mkn cahaya lilin jer..
aduh..lam hati aku leh nampak ker makanan nih..dibuatnyer kaler itamputih jatuh atas mknan pon
tak nampak..nanti jd sedap jer...glurp..glurp...enak banget...
mls la nak ajak tmpt lain..kang majuk plak bebudak nih..so layankan ajer..
yg iman sekali tuh nampak ler dia tmpt mkn bersila...
tak boleh tidak ..dia ajak jugak..nak mkn kat sana...
aku ckp ala pi tgk jer la..lagi pun tak best..tadek lilin...
nak di amik gambor pon dia taknak..asik ttp muka jer..geram aku...
yg walin beria2 plak memberikan pose...

yg kami sume dok mengang ngan kedai nih..kenapa tau..serve manyak lambat tau hari tuh..
hampir sejam kami tunggu. .jam dah 9 30 tp tak sampai2 makanannyer...
walin sampai tidor melekap atas meja..
iman pon pasan...
bu naper lambat sgt nih..banyak sgt ke order...
aku gelihati tul bile dengor dia ckp bnyk sgt order...
bila makanan sampai..dah mcm kebulur tau tak..ngadapnyer...
dah tak toleh kiri kanan...bayangkan masa meja kami dpt makanan...
ada lebih dr 10 buah meja org duk tunggu order...
bila kami dah abis mkn..ate ayah nak ler pi bayor...
ada la kkk tuh siap dtg kat kaunter..dik kencel la oder ..lambat..order dah amik...tp air pon
tak sampai2 lagi...
kami masa tuh dah cadang2 nak balik jer..bayor ayor minum jer..
tp mengenangkan aku yg baik hati nih.. soh sabor dulu...
mungkin tukang msk dia sorg hari tuh..

so kita layan jelah gambor nih...

pstt...cuba tgk sayor campor dia...mane pi sayur hijao..dah kena mkn ulat ker..
batang sayur jer...last la aku pi sini...











mlm tuh iman order air horlick..sbb mlm semlmnyer dia tidor umah pak jis..
pak jis banjer mkn...tuh yg kami kena order ikan 3 rasa..dia dah belajor order ngan
pak jis dia..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net