By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 15-Jun-2009 21:50 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 
aduhhhh....
shhhh.....18 sx





sebelom tuh biorlah aku ketawa dulu...hahahahahha...
sebenornyer kek nih kira2 belated punyer la..
abis hari jadi jatuh hari ahad 7/6/09 ..camner nak deco kalo tuan empunyer ada kat rumah...
aku bakar kek nih hari ahad mlm..masa dia kat kedai spray...
bakor jer dulu...kendian simpan...shhhhh....
bila mlm dia tanyer saper ada oder kek...
aku ckp la org punyer kawan maisarah...selamatttt.....aku..
hari senin pagi 8/6/09 - baru menguli fondant...simpannn...
mlmnyer tuh baru lah aku deco..selepas ayah gi kedai spray...
projek aku pon jalan la...kena kejor masa nih...sebelom kul 11 mlm mesti dah siap deco..
hati aku dup..dup nak siapkan deco nih..
jgn aku tgh2 deco dia balik plak..tak suprise la kan..
yg tak bestnyer...berapa kali masuk fitting room tau..
kejap sebelah kiri terkoyak...kejap sebelah kanan plak ter sasar bentuk bhgn atas lak..
aku rasa dok test baju dia aje dkt 4 kali...cuba bayangkan...
ada yg tak sampai ke bawah..( ternampak bonjol la..)..dah kena bukak..tepek semula...
nih sume psl nak kejor masa...hati pon rasa cam tak selamat jer takot tetiba org balik..
sepatutnyer kena tunggu kering sedikit baru tepek baju dalam..kalo salah fitting takdelah
menda tuh terus terlekat...leh bukak balik ..tu yg mcm kotor sikit...
tp apa2 pon aku puas hati...sbb dpt suprise...

janji ngan edy ( adik ayah )..tghri 9/6/09 - akak nak antor benda..tlg amik kat gate ...
sekali ayah balik mkn kul 12.30 sbb dia meeting ..selalu kul 11 pg..
alamak aku jd mls nak antor...sbb tghri panas terik..mls la..
aku pon serah kat ayah sebelum gi kejer..
senyum2 dia dpt kek..hehheheh
tp dia tak ada tgk lagi deco dlm..
cuma aku jer yg takleh tahan menahan ketawa
sampai kt tmpt kejer..dia bukak..hhahahahah..terkejot berok nengok..very seksi giler..
terus aku dpt sms...
dah sumer budak opis dok amik gambor nih...sempat dia potong skit..sebelom keluor
gi kajang ( supplier )..kira2 menjamah la...

tghri tadi aku on PC...gambor kek nih wat wallpaper..
iman terkejot tgk..apa tau dia ckp...

iman - herkkkkk...( sambil wat mata beso..)
ibu - nilah kek yg ibu wat tuk ayah..
adik - adik dah tgk..
iman - kita mane ada tgk lagi..
iman - ibuuuuu..tak senonoh tul...
ibu - naper lak...
iman - yelahhh...
iman - tu bukan badan ibu...ibu kan gemukk...
aku - haa..bukan ker?...
adik - nih mcm badan kak nurul jer....

adoiiiii..anak2 aku punyer cerita



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net