By: MAZRINA HJ SALLEH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 24-Aug-2009 13:41 Email | Share | Bookmark

 
 
 
 
 
 
 
salam..

dah berapa hari aku tak update..huhuuh
angin malas ada..badan tak sihat pon ader..batuk..selsema..demam jer tadek..aminnn...
lagi pon tgh ader projek skit nih..tuh yg sibuk manjang...
oleh kerana aku tak nak la rumah aku nih sok bersawang lelama
maka aku letak la skit apa yg ada..
gambar brownies nih benda yg sama ..pesen pon sama..makeup pon sama..
jadi takyah aku asik nak upload ..ulang tayang benda yg samakan......



yg ni plak menu berbuka poser hari ke 2...



sebelum cuti sekolah hari tuh..dak walin ada program sambutan merdeka kat Tadika..
awal 2 lg dia dah pesan..bu, gosok baju kurung adik..pakaikan adik makeup..ikat rambut cantik2..dgn bunga tau bu...iyalah dik oiii...
dia ada minta kebenaran nak pakai baju dr Bandung yg ayah dia belikan...makkkk aii dik..
ibu tak jamin..ko balik nanti boleh ker baju ko elok jer...udah la benda tu net sajer...
ada yg rabak nanti..




minggu lepas kak noo balik ..bawakkan bendalah ni tuk walin ngan iman..selain dari tuh t'shirt
USM sorg satu...suka depa dpt cenggini...lain kali kak noo belilah lg yer...













View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net